Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kraamcadeau4u.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn met onze producten en diensten. Mocht je toch een klacht hebben, dan willen wij deze graag zo snel mogelijk oplossen.

Hoe dien je een klacht in?

Je kunt je klacht indienen via info@kraamcadeau4u.nl. Vermeld in de e-mail zo veel mogelijk informatie, zodat wij je klacht goed kunnen behandelen.

Hoe gaan wij met je klacht om?

Zodra wij je klacht hebben ontvangen, nemen wij z.s.m. contact met je op. We zullen ons best doen om je klacht binnen 14 dagen op te lossen.

Contact

Heb je vragen over het klachtenbeleid? Neem dan contact met ons op via info@kraamcadeau4u.nl